Hambach?

Hier alle info over Smarttimes 2018
Plaats reactie
BRABUS

Hambach?

Bericht door BRABUS » za jul 14, 2018 3:35 pm

Er was waarschijnlijk niets te beleven en het was zonde van de tijd !
Het is hier wel erg stil over dit onderwerp.
Most smarts are fun, tuned smarts give loads of fun!

tupperware

Re: Hambach?

Bericht door tupperware » za jul 14, 2018 5:22 pm

sowieso gebeurt er niet veel meer op dit forum. Heb het idee dat het allemaal WhatsApp en Facebook groepjes zijn geworden.
Niet bellen voor 15u...

BRABUS

Bericht door BRABUS » zo jul 15, 2018 3:39 pm

Ja blijkbaar.
Wel jammer !

Beire

Bericht door Beire » zo jul 15, 2018 4:09 pm

Vind ik ook erg eigenlijk.

Rare is wel dat er mensen zijn die zeggen dat er op oa FB meer info te vinden is maar het wel spijtig vinden dat de diverse for achteruit boeren. :oops:

Ik blijf erbij dat een forum (mits goed van opzet en gerund) overzichtelijker en minder vluchtig is dan een FB pagina. :idea:

Is natuurlijk ook zo dat als iedereen een eigen forum/FB pagina begint op te richten de spoeling wel erg dun wordt...
"If in doubt, flat out!"

BRABUS

Bericht door BRABUS » zo jul 15, 2018 4:34 pm

Verwijderd
Laatst gewijzigd door BRABUS op zo jul 15, 2018 4:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

BRABUS

Bericht door BRABUS » zo jul 15, 2018 4:40 pm

Het begon allemaal zo voortvarend op dit forum.
Er werd leuke en technische dingen gedeelt.

Ja , ik heb altijd gezegd dat er meer info op facebook te vinden is ,dan op het Nederlandse smart forum.
En dat is nog steeds zo !

Beire

Bericht door Beire » ma jul 16, 2018 1:18 pm

BRABUS schreef:
zo jul 15, 2018 4:40 pm
Het begon allemaal zo voortvarend op dit forum.
Er werd leuke en technische dingen gedeelt.

Ja , ik heb altijd gezegd dat er meer info op facebook te vinden is ,dan op het Nederlandse smart forum.
En dat is nog steeds zo !
Hey Brabus, alhoewel jij ook regelmatig zegt dat er meer info te vinden is op FB dan op sommige forums had ik het met mijn opmerking niet specifiek op u. Jij komt nog regelmatig op diverse fora. Maar het gaat me meer over de mensen die niet meer op een forum komen en enkel op FB en andere media terug te vinden zijn en daar zeggen dat ze niet meer op forums komen "omdat daar toch niets nieuws te vinden is". Dat vind ik spijtig. :cry:

En ja, op FB en zo is zeker (meer) interessante info te vinden. Maar niemand die zegt dat dit ook niet op een forum mag geplaatst worden hé.

Ik vind trouwens info die ik ns ergens had gevonden/gelezen nog altijd sneller terug als dit op een forum of technische site (zoals Evilution) staat dan dat het op een FB pagina stond. Maar dat kan ook aan mijn niet zo goede "vind de info terug" kwaliteiten liggen denk ik. :oops: :lol:

In elk geval is de opkomst van "sociale" media de laatste nagel aan de doodskist van diverse forums. Ik heb zelf nog meegewerkt aan een redelijk succesvol kartforum. De reden dat dat ooit is beginnen achteruitgaan was omdat de mensen meer op de social media afspraken begonnen te maken dan op het forum. En ook net die mensen begonnen nadien te klagen dat er nogal weinig verkeer was op ons forum en ze er geen nieuwe info vonden. :evil:
"If in doubt, flat out!"

Plaats reactie